ELITE Pilot: moduly letounů

Pokud nevlastníte prémiovou verzi simulátoru ELITE, neváhejte vytěžit ze simulátoru maximum a objednejte dodatečně moduly letounů, které vám v základní verzi simulátoru chybí. Jednomotorové i dvoumotorové letouny je možné do simulátoru dodatečně instalovat jako samostatné add-ony a tím pádem máte možnost rozšířit možnosti programového výcviku od pístového až po turbovrtulový a turbínový pohon se zaměřením na SEP, MEP techniku pilotáže. Všechnny add-ony letounů vynikající precizní arodynamikou, pokročilými vlastnostmi fyziky s možností nacvičovat prakticky všechny typické letové scénáře ať již za podmínek VFR, tak samozřejmě za podmínek instrumentální pilotáže IFR. Moduly letounů nabízejí též možnost konfigurace palubního vybavení (EFIS, GPS, ADF, DG, HSI, apod.). Fyzika letounů v tomto případě na trhu s desktopovými simulátory nemá konkurenci a pokud chcete opravdu létat, zde máte možnost. 

SEP: různorodé možnosti výbavy v kokpitu - přímé volby v IOS simulátoru

 Ze zajímavých možností palubního vybavení můžeme zmínit konfiguraci Trimble 2000 APP GPS Plus, Apollo GX (50,55,65), radarový výškoměr (u modulu A36 Bonanza), EHSI, ALT/VS PRE-SEL (Bonanza A36), dodatečnou implementaci Garmin GNS430 WAAS, apod..

 

1

Cessna 172 R

2

Cessna 182 S

3

Cessna 182 RG

4

Piper Archer III

5

Mooney M20J

6

Piper Arrow IV

7

Beech Bonanza A36

8

Socata TB10

9

Socata TB20

 

MEP: různorodé možnosti výbavy v kokpitu

Zkuste Trimble 2000 APP GPS Plus, Apollo GX (50,55,60,65) GPS, GNS 430 WAAS, EHSI, radarový výškoměr, ALT/VS PRE-SEL a neuvěřitelně propracované režimy turbovrtulového pohonu letounu King Air B200. Pro King-Air B200 je nutné zakoupit plynový kvadrant z nabídky ELITE (MEL Throttle, popř. King Air kdvadrant).

 

10

Piper Seneca III

11

Beechcraft Baron B58

12

Beechcraft King Air B200

 

MEP / ATP: pokročilé vlastnosti fyziky modulu letounu MD-81

 

Modul MD-81 představuje vrchol desktopové simulace "pilotáže na ruku" v případě dopravního letounu MD-81. Modul slouží k výcviku posádek ATP za účelem seznámení se s odlištnostmi pilotáže na ruku u dopravního typu letounu. Součástí je nejen naprosto precizní dynamický fyzikální model letounu, ale také plnohodnotná výbava panelu v podobě zástavby a plné fce Digital Flight Guidance System (DFGS), Flight Mode Annunciator (FMA), varovných hlášek v kokpitu, Cross-bar nebo V-bar konfigurace FD, Autothrottle, Autoland, TOGA včetně plnohodnotné verze autopilota. 

 

 13

MD-81