Advanced ATD

 

ELITE iGATE je novodobý trend trenažerů série Advanced ATD značky ELITE. Jedná se o sérii zaměřující se na pokročilé plně digitální systémy sloužící jako efektivní nástroj výcviku v létání. Samozřejmě i v tomto případě se můžete spolehnout na ELITE software - tedy simulátor zajišťující nekompromisní realistickou odezvu s nevšední nabídkou obsahu. iGATE je modulový systém konstruovaný firmou ELITE na klíč takovým způsobem, aby bylo docíleno co možná nejrealističtější iluze letu za  stále únosnou finanční investici. Díky plnohodnotné digitalizaci systému je iGATE konstruován takovým způsobem, abychom definitivně vše, co je součástí výbavy panelu ovládali zcela autentickým a přirozených způsobem (tedy bez použití myši). Panel v praxi představuje repliku avionického panelu v měřítku 1:1 včetně reálného měřítka veškeré instrumentace a ovladačů. Avionika je řešena LED obrazovkami, což znamená zdaleka nejefektivnější spolehlivost celého systému. V takovém případě nemůže dojít k poškození mechanicky poháněných letových přístrojů, nemůže dojít k opotřebení mechanických částí letových přístrojů, či definitivnímu poškození. Tím, že se instrumentace vyvaruje jakémukoli mechanickému, či analogovému řešení, se můžete spolehnout na maximální užitkovou hodnotu výrobku, vysokou spolehlivost, stabilitu software, trvanlivost během každodenního létání a samozřejmě též nenáročnou údržbu a snadný servisní zásah. V neposlední řadě je plnohodnotná digitalizace iGATE známkou nízké pořizovací ceny a to i v případě, že zde používáte reálné měřítko panelu (1:1). 

 

iGATE panel je konstruován bez nutnosti používat myš. Panel je v měřítku 1:1 a kromě LED letových přístrojů je vybaven všechny spínači pro provozní postupy, jednoduchým, či duálním řízením (zdvojené berany i pedály). Provozní postupy jsou zastoupeny v úplné podobě (např. včetně přestavení hodnoty QNH na výškoměru).

 

iGATE je navíc plně modulový systém, takže si zákazník sám může vybrat jaké typy letounů chce létat. Díky snadému přestavení konfigurace panelu, můžete během okamžiku přesednout z letounu King-Air B200 do letounu Cessna 182, či Piper Seneca III. Přestavení panelu s sebou přináší též jednoduché formy překrytu palubních přístrojů s různorodými konfiguracemi dle typu letounu. Kokpit tak můžete během pár sekund přenastavit z jednomotorové konfigurace na dvoumotorovou (SE =>ME). iGATE lze také objednat např. s jedním typem letounu - jako např. konfiguraci Cessna 172 s tím, že v budoucnu máte možnost za minimální finanční vklad zakoupit modulový upgrade a simulátor dodatečně rozšířit např. o ME (Multi Engine) konfiguraci a moduly letounů. Nedílnou součástí příplatkové nabídky je též plnohodnotná replika překrytu kabiny v podobě generického uzavření kokpitu za účelem ještě vyšší maximalizace virtuální reality během létání. V prodeji verze jednoduchá s jednomístným uspořádáním ovládacích prvků, či duální (žák - instruktor).  

 

K systému iGATE můžete pro zobrazení externí scenérie připojit jakýkoli typ monitoru, projektoru, LCD, či PLAZMA obrazovky, ale též např. specifickou konfiguraci externí vizualizace scenérie s využitím 1-6 samostatných externích kanálů vizualizace scenérie a terénu (v prodeji zvlášť).

 

iGATE je již řadu let certifikován v USA jako FTD splňující náročné požadavky FAA legislativy a je tedy certifikován pro reálný výcvik pilotů v U.S.. Tutéž certifikaci získal iGATE v Austrálii (CASA) jako STD CAT B. 

 

1

 

2

 

3

 

4

iGATE MODEL S512

 

iGATE AATD je konstruován jako plně digitální syntetický trenažer obsahující poslední technologické inovace. Klíčovou zástavbou jsou špičkové LCD panely modelující letovou dynamiku bez nutnosti instalace analogové - mechanické letové přístroje vyžadující kalibraci, vystavující se opotřebení, či poškození. Letové přístroje jsou v měřítku 1:1. K dispozici máte plně interaktivní kokpit v reálném měřítku reprezentující uspořádání palubních přístrojů přesně jako v letounu. Detaily kokpitu jsou úchvatné především díky špičkovému dílenskému zpracování panelu, reálnému měřítku letových přístrojů i vybavení. K dispozici máte víceúčelový systém k výcviku obsahující více modelů letounů současně. Uspořádání kokpitu, ovladačů i letových přístrojů umožňuje manuální ovládání i pilotáž v přesném sledu provozních úkonů.

Díky různorodému výběru letounů záleží jen na vás, zda se dnes večer rozhodnete létat na Cessně 172, anebo se ponoříte do pilotáže výkonného turbovrtulového dvoumotorového letounu King Air B200. Navíc: software v reálném čase umožňuje libovolnou konfiguraci panelů s možností přestavění software do požadované konfigurace (DG vs HSI, RMI, FD, GPS). Samostatné a nezávisle zobrazené instruktorské stanoviště je rovněž součástí simulátoru  s možností tiskového výstupu na připojenou tiskárnu. Možnosti FDR, poletové analýzy, ukládání letových scénářů, plně modifikovatelné rozhraní počasí a možnost létat prakticky na jakémkoli řízeném či neřízeném letišti světa nabízí neuvěřitelný potenciál výcviku. Simulátor obsahuje modul, s jehož využitím můžete v reálném čase nacvičovat bezpečnostní i nouzové situace (poškození, či náhlé selhání letových přístrojů, systémů, ale i pohonné jednotky. Součásít je samozřejmě též možnost simulovat reálné podmínky námrazy, či létat s využitím reálného počasí (METAR). 

 

iGATE může být skvělým trenažerem pro soukromé, obchodní, či dopravní piloty, instruktory, inspektory létání, ale též letecké školy, univerzity, výcviková centra a jiné společnosti působící na trhu aviatického průmyslu. iGATE za každých okolností nabízí maximální užitkovou hodnotu při zachování velmi nízké investice do zařízení. 

 

​Specifikace výrobku:​
 

Plně integrovaný systém
Jednomístné provedení (duální v jiné verzi výrobku)
Pedály s diferenčními brzdami
Různorodé typy pohonné jednotky (pístový, tuborvrtulový, turbínový)
Jednomotorové, dvoumotorové letouny
Instruktorské stanoviště
Překryt kabiny jako příplatková položka


Maximální zápočet letových hodin dle pilotní kvalifikace:


FAA APPROVED ADVANCED ATD
Log 2.5 Hrs towards the PRIVATE
Log 20 Hrs towards the INSTRUMENT
Log 25 Hrs towards the ATP
Log 50 Hrs towards the COMMERCIAL
Recent Flight Experience (maintain   currency)
Instrument Proficiency Check (partial)
Instrument Practical Test (partial)
Approved for following credits in Australia and New Zealand
20 out of the 40 hours required for IR
Cross-country instrument flight
All approaches including GPS non-precision approaches
Recency (includes two out of the three hours per 90 days and all approaches)
Also meets CASA certification for recency credits without requiring an instructor to be present.

 

Typy letounů pro iGATE Model G512 jsou následující:


Beech Baron B58
Beech Duchess 76
Beech Bonanza A36
Beech King Air B200
Cessna 172R
Piper Archer III
Piper Arrow IV
Piper Seneca III

 

5

 

6

 

7

 

8

 

9

 

10

iGATE MODEL G523 (DUAL)

 ​

THE iGATE AATD (MODEL G523) je konstruován jako plně digitální syntetický trenažer obsahující poslední technologické inovace. Klíčovou zástavbou jsou špičkové LCD panely modelující letovou dynamiku bez nutnosti instalace analogové - mechanické letové přístroje vyžadující kalibraci, vystavující se opotřebení, či poškození. Letové přístroje jsou v měřítku 1:1. K dispozici máte plně interaktivní kokpit v reálném měřítku reprezentující uspořádání palubních přístrojů přesně jako v letounu. Detaily kokpitu jsou úchvatné především díky špičkovému dílenskému zpracování panelu, reálnému měřítku letových přístrojů i vybavení. K dispozici máte víceúčelový systém k výcviku obsahující více modelů letounů současně. Uspořádání kokpitu, ovladačů i letových přístrojů umožňuje manuální ovládání i pilotáž v přesném sledu provozních úkonů. Díky duální zástavbě beranů a pedálů může být metodický let veden shodným způsobem, jako v reálném letounu. 

Díky různorodému výběru letounů záleží jen na vás, zda se dnes večer rozhodnete létat na Cessně 172, anebo se ponoříte do pilotáže výkonného turbovrtulového dvoumotorového letounu King Air B200. Navíc: software v reálném čase umožňuje libovolnou konfiguraci panelů s možností přestavění software do požadované konfigurace (DG vs HSI, RMI, FD, GPS). Samostatné a nezávisle zobrazené instruktorské stanoviště je rovněž součástí simulátoru  s možností tiskového výstupu na připojenou tiskárnu. Možnosti FDR, poletové analýzy, ukládání letových scénářů, plně modifikovatelné rozhraní počasí a možnost létat prakticky na jakémkoli řízeném či neřízeném letišti světa nabízí neuvěřitelný potenciál výcviku. Simulátor obsahuje modul, s jehož využitím můžete v reálném čase nacvičovat bezpečnostní i nouzové situace (poškození, či náhlé selhání letových přístrojů, systémů, ale i pohonné jednotky. Součásít je samozřejmě též možnost simulovat reálné podmínky námrazy, či létat s využitím reálného počasí (METAR).


iGATE může být skvělým trenažerem pro soukromé, obchodní, či dopravní piloty, instruktory, inspektory létání, ale též letecké školy, univerzity, výcviková centra a jiné společnosti působící na trhu aviatického průmyslu. iGATE za každých okolností nabízí maximální užitkovou hodnotu při zachování velmi nízké investice do zařízení.

 

iGATE MODEL G523 je vybaven duálním řízením za účelem metodicky vedených scénářů s instruktorem v reálném čase během letu. 

​ 

Specifikace výrobní verze G523 (DUAL):

Plně integrovaný systém
Duální řízení (berany)
Duální řízení (pedály)
Různorodé typy pohonné jednotky (pístový, turbovrtulový, turbínový)
Jednomotorové, dvoumotorové letouny
Instruktorské stanoviště
Překryt kabiny jako příplatková položka

 

FAA certifikovaný provoz AATD


Log 2.5 Hrs towards the PRIVATE
Log 20 Hrs towards the INSTRUMENT
Log 25 Hrs towards the ATP
Log 50 Hrs towards the COMMERCIAL
Recent Flight Experience (maintain   currency)
Instrument Proficiency Check (partial)
Instrument Practical Test (partial)


CASA certifikace v Austrálii a na Novém Zélandu
 

20 out of the 40 hours required for IR
Cross-country instrument flight
All approaches including GPS non-precision approaches
Recency (includes two out of the three hours per 90 days and all approaches)
Also meets CASA certification for recency credits without requiring an instructor to be present.

Typy letounů pro duální verzi iGATE Model G523 jsou následující:

 

Beech Baron B58 (pilot / co-pilot display)
Beech Bonanza A36
Beech King Air B200 (pilot / co-pilot display)
Cessna 172R
Piper Archer III
Piper Arrow IV

Piper Seneca III (pilot / co-pilot display)