ELITE PI - 1000

 

ELITE PI-1000 představuje nejpokročilejší platformu v podobě syntetického trenažéru AATD pro jakýkoli typ výcviku s využitím zástavby pokročilých vlastností skleněného kokpitu G1000. Simulátor oproti všem dosavadním desktopovým verzím G1000 pro FSX a X-Plane 10 nabízí minimum kompromisů a 9x vyšší počet simulovaných funkcí odpovídající defato 85-ti procentům zdrojového kódu avioniky G1000. V případě simulátorů ELITE z řady Evolution se nejčastěji setkáváme s přímou zástavbou reálné avioniky G1000 do certifikovaných simulátorů všech třídních úrovní (od iGATE až po FNPT II). ELITE PI-1000 je levnější alternativa nabízející sice jen 85 procent zdrojového kódu G1000, přesto však platí, že se v tomto směru jedná o nejpropracovanější syntetickou verzi G1000 na desktopové bázi, zatímco konkurenční výrobky desktopových verzí simulátoru G1000 dokážou nabídnout cca. Pouze 40 procent reálného zdrojového kódu avioniky G1000, což je však pro programový výcvik a snadnou přenositelnost návyků do reálného letounu zcela nedostačující – zejména s ohledem na pokročilé vlastnosti skleněného kokpitu včetně programování FMS. ELITE PI-1000 se tak stává atraktivním doplňkem školících center, FTO organizací, popř. leteckých škol, ve kterých figurují letouny typu Cessna, Diamond, ale i např. Piper s vybavením skleněného kokpitu namísto analogových přístrojů. 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 6

 

 

11

Největší problém při přeškolení na G1000 znamená maximalizaci účinnosti tohoto vybavení s ohledem na letovou charakteristiku i zkušenosti pilota. Vybrat ty správné informace, které potřebujeme k letecké činnosti bývá, zejména v počátku přeškolení, značným problémem u pilotů, kteří se doposud setkávali v rovině výcviku i pronájmu letounů výhradně jen s analogovým vybavením avioniky v kokpitu. ELITE PI-1000 se tak automaticky stává nejúčinnějším nástrojem pro přeškolení ještě před usednutím do reálného letounu. Mezi klíčové fce simulátoru patří zcela autentické ovládání avionického vybavení v základních i nejpokročilejších režimech, stoprocentní možnost využití integrace automatizace letu v podobě simulace autopilota GFC 700. Zmínit však musíme stoprocentní součinnost programování FMS – včetně ukládání náročnějších letových plánů na řízené letiště s přímou podporou WAAS přiblížení v reálné podobě. Kromě těchto vlastností nabízí avionický komplet též samostatnou integraci záložní instrumentace.

Proto, aby byl simulátor ELITE PI-1000 co možná nejúčinnějším nástrojem napříč celým spektrem využití, simulováno je hned několik typických – nejrozšířenějších jednomotorových i dvoumotorových letounů reflektující zpětnou vazbu pokročilých vlastností fyziky letu. Matematicko-fyzikální modely letounů nejenže plně odpovídají realistické předloze, podporují též naprosto shodné atributy rozdílů vizualizace indikací na G1000. Součástí jsou následující typy letounů:

 

Cessna 172 R
Cessna 172 S
Cessna 182 T
Cessna T182 T
Cessna 206
Cessna T206
Diamond DA40
Diamond DA42

 

 


 
 
 

Vzhledem ke skutečnosti, že je možné na tomto trenažéru současně létat jak jednomotorové, tak i dvoumotorové letouny, je samozřejmě k dispozici připravena i různorodá konfigurace plynového kvadrantu zohledňující konkrétní způsob ovládání pohonné jednotky dle typu letounu. V tomto směru máme možnost plynový kvadrant na panelu Pro Panel II v základní konfiguraci ME nahradit např. konfigurací pro jednomotorové letouny se stavitelnou, či bez stavitelné vrtule. Různorodé konfigurace plynového kvadrantu lze objednat zvlášť v závislosti na individuálních požadavcích klienta. Pro duální létání na tomto simulátoru můžeme na přání nabídnout též zástavbu interkomu s leteckou náhlavní soupravou pro pilota i instruktora včetně operátora IOS.

 

 

  • nejlevnější a nejúčinnější prostředek G1000 pro simulovaný výcvik

  • zcela realistický způsob ovládání avioniky

  • maximalizace emulace zdrojového kódu avioniky G1000

  • oproti konkurenčním výrobkům desktopové báze až 9x vyšší počet funkcí

  • plně funkční stránkování MFD, PFD

  • integrace autopilota GFC700

  • stoprocentní možnosti programování FMS

  • možnost aktualizace celosvětové databáze Jeppesen

  • přímá integrace VNAV, VPTH

  • přímá integrace AFCS

  • možnost nácviku reálných příletů a odletů (dle publikované trajektorie letu)

  • možnost nácviku nezdařeného přiblížení na jakékoli letiště světa

  • snadné využití pro programové scénáře LOFT v rámci VFR, IFR Přeletů

  • jednoduchá integrace reálného interkomu s náhlavními soupravami pro duální i sólo létání

  • Prepar3D jako vizualizace externí scenérie součástí

  • vhodné pro školící centra, letecké školy, organizace FTO

  • vhodné pro výuku a přeškolení v leteckých klubech a školách

  • možnost komerčního využití simulátoru za účelem pronájmu (licencovaný produkt pro komerční využití)

  • možnost komerčního využití simulátoru za účelem pronájmu pro metodiku výcviku, kondiční létání

  • FAA certifikovaný provoz pro odpis reálných letových hodin   

  • Možnost nákupu zařízení na klíč (tedy v kompletní podobě)

  • Možnost UPGRADE stávajícího simulátoru PI-135 včetně podoby BATD - VÝRAZNÁ ÚSPORA FINANCÍ

  • Unikátní vybavení v podobě značkových hardwarových komponent ELITE

  • Samostatný externí vizuál - jednokanálový, možnosti rozšíření za příplatek k dispozici

  • Licence Prepar3D v ceně

  • Technická podpora v tuzemsku

  • Možnost aktualizace navigační databáze Jeppesen (NAVIGRAPH)

  • Snadná přenositelnost návyků do kokpitu reálného letounu

 

ELITE PI-1000 dodáváme našim klientům jak v úplné podobě na klíč, tak také v podobě samostatného upgrade PI-135 !!! V prvním případě je nutné počítat s tím, že koncová cena výrobku zohledňuje všechny nutné prvky, které jsou součástí hardware a software k provozu PI-1000. Klienti, kteří však již zakoupili syntetický trenažér PI-135 (např. BATD v této podobě v typické skladbě vybavení), mají možnost ELITE PI-1000 zakoupit pouze jako upgrade - tedy nadstavbu PI-135. Tato nabídka je možná výhradně v České republice a je určena výhradně těm klientům, kteří PI-135 zakoupili zde v tuzemsku od naší společnosti. Upgrade PI-135 na PI-1000 umožňuje současně používat analogové vybavení v podobě PI-135 a také v plné výbavě skleněného kokpitu GARMIN 1000 jako PI-1000, přičemž finanční náklady na samotný upgrade jsou oproti původní koncové ceně PI-1000 doslova zanedbatelné! Je to dáno především tím, že uživatelé PI-135 nemusí investovat do klíčového vybavení v podobě ELITE Pro Panel II a ELITE Pedals USB.  

 

PI-1000 kompletní specifikace zařízení:

 

  • ELITE Pro Panel II USB

  • ELITE Rudder Pedals USB

  • ETQ G1000 Hardware Panel

  • 32 palcová LED obrazovka pro externí vizuál scenérie

  • 7 palců LED TV ISIS obrazovka pro záložní analogové přístroje

  • 19 palů LCD monitor pro instruktorské stanoviště

  • HOST computer (hlavní počítač pro kompletní instalaci software a hardware)

  • VISUAL computer (počítač pro zobrazení externí vizualizace scenérie)

  • Flight1 Tech G1000 Software (7 letounů: C-172, C-182, C-206, DA-40, DA-42)

  • Tech VisPro Instructor / Operator software

  • Prepar3D vizuální scenérie (více než 22.000 letišť)

  • Jednokanálové zobrazení externí scenérie

  • Tříkanálové zobrazení externí scenérie za příplatek

  • Celosvětová navigační databáze Jeppesen 

  • Aktualizovaná verze navigační databáze

  • Licence Prepar3D

  • Možnost upgrade analogové verze PI-135 na skleněný kokpit v podobě G-1000 (PI-1000) - výrazná úspora financí (orientačně až 40 procent z koncové ceny)

  • FAA certifikace součástí za účelem odpisu reálných letových hodin do zápisníku letů napříč jednotlivými kvalifikacemi

 

 

Dodací lhůta / realizace simulátoru včetně dodání na klíč: 8 týdnů od objednání

kód produktu: ATDG